2014/09/30

Skład redakcji

Jesteśmy nowym składem redakcji bloga "Carpe diem" i chcielibyśmy się Wam przedstawić

Patryk, 15 lat. Interesuję się motoryzacją. Swoją przyszłość wiążę z tą dziedziną. Jestem redaktorem naczelnym bloga szkolnego. Głównie zajmuję się nagrywaniem i obróbką filmów. Wszelkie propozycje i uwagi związane z blogiem proszę zgłaszać do mnie.




Teśka, 15 lat. Moje zainteresowania to muzyka i siatkówka. Trenuję w klubie siatkarskim, a także gram na pianinie w ognisku muzycznym. Jestem redaktorką, która będzie dodawała posty na temat jadłospisu czy aktualnych spraw, które toczą się w szkole.



Jestem Piotrek. Interesuję się wszystkim, co związane ze sprzętem komputerowym. Jestem zastępcą redaktora naczelnego. Na blogu zajmuję się stroną internetową. Uwielbiam również oglądać debaty polityczne i czytać artykuły w Internecie.



Jestem Żaneta. Lubię tańczyć, w szczególności hip-hop. Moje ulubione kolory to szary i niebieski. W wolnym czasie słucham muzyki.




Adrian, 15 lat. Moje zainteresowania to teatr i kulinaria. Uczęszczam na zajęcia teatralne, na których mogę pokazać swoje umiejętności. Jestem redaktorem, a moim najczęstszym zadaniem będzie przeprowadzanie wywiadów.





Paulina, chodzę do II klasy gimnazjum. Interesuję się fryzjerstwem. Uwielbiam jeździć na rolkach i spotykać się z przyjaciółmi.





Dawid,15 lat. Interesuję się konstruowaniem przedmiotów. Jestem redaktorem bloga szkolnego. Czasami „bawię się” grafiką komputerową.







Nazywam się Jeremi, chodzę do klasy 3c, prowadzę fanpage'a na facebooku. Lubię oglądać filmy. Jedne z moich ulubionych to „Smerfy” i „Teletubisie”. Interesuję się również muzyką z lat 90.






Jestem Janek i uczęszczam do klasy 2a. Interesuję się programami komputerowymi. Lubię uprawiać różne sporty, np. piłkę nożną, ręczną oraz siatkówkę. Czasami jeżdżę na rolkach oraz biegam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz